Takuuohjeet

Beafon takuuohje täältä ja yleisimpien ongelmatilanteiden ohje täältä och på svenska här.

Reolink huolto-ohje täältä

Muut tuotteet täältä

ENJOY BT210 takuuohje täältä

 

TP-LINK ja Beafon tuotteita ei käsitellä ilman ennakkoselvitystä puhelimitseSoita aina ensin takuunumeroomme 0503050170 saadaksesi lupa lähettämiselle.

Takuukäsittelyä ei suoriteta ilman tuotteen mukana seuraavaa täytettyä lomaketta      

 

 

Vialliseksi todetun tuotteen käsittely myymälässä

Vialliset tuotteet tulee lähettää Sandcomille takuuohjeistuksen mukaan.  Mikäli tuotteessa ei todeta vikaa tai lähetys on puutteellinen esimerkiksi vikaselvityksen osalta, palautetaan tuote lähettäjän kustannuksella. Tällöin myös lähetyskulut ja käsittelymaksu 9.00 euroa voidaan laskuttaa.

 

Takuutuotteet (paitsi Plantronicsit ja niiden tarvikkeet!) lähetetään osoitteeseen:

Sandcom Oy

Apilakatu 13 A

20740 Turku

 

Kolmansien osapuolten huoltokäsittelyt

 

Plantronics-tuotteiden takuut hoituu alla olevan linkin kautta. Handsfreet kannattaa rekisteröidä ostopäivän eikä sarjanumeron perusteella. Sivusto toimii parhaiten Chrome-selaimella.

https://support.hp.com/fi-fi/contact/poly-serial-number

 

Jabra-kuulokkeen takuuhuolto käsitellään käyttäjän toimesta Jabran verkkosivuston kautta:
https://www.jabra.fi/support

Katso ohje täältä

 

Samsungin alkuperäistarvikkeiden takuukäsittely tapahtuu kunkin tuotemerkin omissa huoltokanavissa.

 

 

Takuuajat

Myymillämme tuotteilla on pääsääntöisesti vuoden takuu. Poikkeukset ovat:

Samsungin alkuperäistarvikkeet - 6 kuukautta

TP-LINK – 2 vuotta

Silicon Power – ikuinen takuu

Plantronics - 2 vuotta

Beafon - puhelimet 24-36 kuukautta mallista riippuen, akut ja laturit 6 kuukautta

AVM Fritz! - 2 vuotta

Reolink - 2 vuotta

Copyright © Sandcom 2022
Back to top